RSS

BREATHE/تنفس

27 ژانویه

سوم آبان هشتاد و شش

سلام

من خيلي آروم داشتم جريان رو بررسي مي كردم كه بي معرفت  اين يكي هم شروع كرد به تنبيه كردن من به باسن و دست و پا!

آخه چرا؟؟

مگه من چيكار كردم ؟؟

شايد به خاطر نگاه يواشكي زير چشمي ام است كه مرا اين چنين مي زند، خدا مي دونه هر جوري بود مي خواستند من رو گريه بندازن نميدونم چرا ؟

من كه كاري نكرده بودم ؟ 

يكي هم با يه پمپ نمي دونم داشت توي دهان و گلوم دنبال چي مي گشت ؟!!

هنوز غذا سرو نشده بود كه ؟!

من هنوز چيزي نخورده بودم ، چيزي برنداشته بودم ، چيزي قايم نكرده بودم كه !!!

تازه اون هم توي دهان و گلوم !!!!!!!

عجب موجودات بي شناختي هستنا

سرتون رو درد نيارم بالاخره سه چار تايي گريه امو در آوردن ،البته با يه نفس عميق از اون ته ته ها

ادامه دارد . . .

 
۱ دیدگاه

نوشته شده توسط در ژانویه 27, 2008 در از نگاه البرز

 

برچسب‌ها: ,

1 پاسخ به “BREATHE/تنفس

  1. خواننده

    فوریه 4, 2009 at 11:21

    چه جالب

     

پاسخی بگذارید

 
